خیال خاکستری

خیال خاکستری

همانا نزدیک همانا دور

 

تکه ای سیب در دهانم گذاشتم

 

 

 

ناگهان چشمان زیبایش در مقابلم پلک برهم زد

 

 

 

 

 

 

 

 

خیلی نزدیک بود... اما خیلی دور...

 

 

 

 

 

 

دلم لرزید!

 

 

 

 

 

 

یاد لبانش که حرف می زد و با چشمانش تا عمق چشمانم خیره شده بود افتادم

 

 

 

 

 

 

باز هم دلم لرزید...!

 

 

 

 

 

 

انگار دیگر دندان هایم توانایی خرد کردن سیب را نداشتند و سیب نجویده در گلویم فرو رفت. احساس خفگی و بغض داشتم!

 

 

 

 

 

 

آیا او دوستم داشت؟!

 

 

 

 

 

 

نمی دانم!

 

 

 

 

 

 

اگر دوستم داشت, هنوز هم در دلش جا دارم؟!

 

 

 

 

 

 

نمی دانم در دلش چه می گذرد!

 

 

 

 

 

 

فقط می دانم عاشق اویم.

 

 

 

 

 

 

عاشق نگاهش

 

 

 

 

 

 

عاشق رنگ عسلی چشم هایش...

 

 

 

 

کاش تا همیشه تنهایم نمی گذاشت...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سیمین ׀ تاریخ: سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند با انگشتان مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!! به وبلاگ خودتون خوش اومدین


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , simin37.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM